۱۷ بازديد
این بیماری در مراحل پیشرفته و یا در صورت عود مکرر می تواند بیمار را از انجام کارهای روزمره مانند نشستن باز دارد. علت این امر عمدتاً وارد آمدن فشار به این عروق در اثر عوامل متعدد است. اما شایع ترین علت معمولاً ابتلای طولانی مدت به یبوست است.

برای درمان این بیماری روشهای مختلفی پیشنهاد می شود که هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و از لحاظ هزینه هم متفاوتند.

یکی از بهترین و جدیدترین متدها که هزینه مناسبی هم دارد، درمان با لیزر است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با هزینه عمل بواسیر با لیزر و روش های سنتی بحثی اختصاصی داشته باشیم. پس حتما تا انتها همراه ما باشید:
هزینه جراحی و لیزر بواسیر چگونه تعیین می‌شود؟
درمان بواسیر با لیزر به عنوان بهترین روش درمان این بیماری شناخته می شود. در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش بافت آسیب دیده استفاده می شود.

اشعه لیزر موجب میشود، همزمان با برش بافت، اعصاب و عروق آسیب دیده ترمیم شوند. همین امر درد بیمار و شدت خونریزی را به حد قابل توجهی کاهش می دهد.

هزینه جراحی بواسیر با لیزر وابسته به فاکتورهای مختلفی است، از همین روی تعیین دقیق قیمت کار مشکلی است و مسلماً برای هر بیمار متفاوت خواهد بود.

اما به طور کلی حدود سه تا شش میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ می‌باشد. اگر قصد دارید، اطلاع دقیقی از این مبلغ داشته باشید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری و رایگان توسط پزشک معاینه گردید.

لازم به ذکر است، که این مبلغ بسته به مقدار دستمزد جراح، هزینه کلینیک یا مطب و لوازم مصرفی و همینطور میزان پیشرفت بیماری و متغیر است.

تاثیر شدت بیماری بر هزینه لیزر بواسیر (هموروئید)
همان طور که اشاره شد، این بیماری در اثر گشاد شدن سیاهرگ ها در داخل کانال مقعد (بواسیر داخلی) و یا خارج از آن (بواسیر خارجی) ایجاد می شود.

در نوع داخلی با گذشت زمان از شروع علائم و در صورت بی توجهی به درمان، عارضه پیشرفت کرده و این سیاهرگ آسیب دیده به مرور دچار پرولاپس یا افتادگی می شوند. در این صورت زائده ای گوشتی از مقعد خارج شده و در مراحل پیشرفته تر حتی با فشار دست نیز به داخل بر نمی‌گردد.

سیاهرگ آسیب دیده در اغلب موارد بهبود نمی یابد و لازم است توسط دکتر هموروئید معاینه و درمان گردد.

دو روش درمانی وجود دارد، روش اول جراحی سنتی می باشد که تقریبا منسوخ شده است و روش دوم عمل سرپایی هموروئید با لیزر می باشد.

هرچقدر شدت پیشرفت بیماری بیشتر باشد، درمان آن پیچیده تر است و در نتیجه درمان آن سخت تر خواهد بود.
تعرفه بیمه هزینه عمل بواسیر در سال ۱۴۰۳
نکته مهمی که در رابطه با هزینه درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر وجود دارد، این است که این مبلغ توسط بیمه‌ تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود. زیرا بیمه درمانی هزینه عمل سرپایی و زیر ۶ ساعت بستری در بیمارستان را نمی پردازد. البته برخی از بیمه‌های تکمیلی آن را پوشش میدهند و پرداخت میکنند.
از دیگر مزیت های درمان با لیزر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

درمانی سرپایی و سریع (در کمتر از نیم ساعت)
بدون ایجاد احساس درد با حداقل خونریزی ( زیرا لیزر همزمان با برش بافت ها و اعصاب آسیب دیده را ترمیم می کند.)
بدون آسیب به بافت های اطراف ناحیه
بدون نیاز به طی کردن دوران نقاهت طولانی
بدون نیاز به تعویض پانسمان

بیشتر: https://darmanlaser.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.